به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، جلسه همزمان تعامل درمان و مدارک پزشکی و بررسی شاخصهای کلیدی مدیریت پرستاری، روز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ با حضور مدیر خدمات پرستاری، مسئول دفتر بهبود کیفیت، مسئول واحد آموزش، مسئول واحد اسناد پزشکی و سرپرستاران بخشهای درمانی در دفتر مدیریت خدمات پرستاری برگزار شد.
💢 در این نشست، موضوع الکترونیکیسازی پروندههای بیماران و راهکارهای توسعه و بهبود فرآیندهای مرتبط با ثبت و نگهداری اطلاعات پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حاضران ضمن تأکید بر اهمیت استقرار کامل پرونده الکترونیک، به نقش آن در افزایش دقت، سرعت دسترسی به اطلاعات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی اشاره کردند.
💠 در ادامه جلسه، شاخصهای کلیدی مدیریت پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارش عملکرد بخشهای درمانی در حوزه مراقبتهای پرستاری ارائه شد. همچنین میزان رضایتمندی بیماران از خدمات و مراقبتهای پرستاری، روند اجرای برنامههای بهبود کیفیت و نقاط قوت و فرصتهای ارتقای خدمات مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، در راستای بهروزرسانی دانش تخصصی و افزایش مهارت عملی پرسنل، دوره جامع آموزش CPR (پایه و پیشرفته) در روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با موفقیت برگزار شد.
❇️ در این دوره آموزشی که با تدریس آقایان دکتر ارسلان عبدی، کورش ابراهیمی و محسن رضایی برگزار گردید، آخرین پروتکلهای بینالمللی در زمینه احیای قلبی-ریوی، مدیریت راههوایی و اقدامات حیاتی در زمان ایست قلبی بهصورت تئوری و عملی مورد بازبینی و تمرین قرار گرفت.
✅ ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش نرخ موفقیت در عملیات احیا از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه؛ در راستای پایش استانداردهای ایمنی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، صبح امروز سهشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۵، نشست بررسی مدیریتی از بخشهای «عفونی» و «دیالیز» این مرکز برگزار شد.
❇️ این برنامه که با حضور دکتر فرزین معتمدی (مدیریت مرکز) و جمعی از مسئولان و کارشناسان ذیربط همراه بود، با هدف شناسایی چالشهای موجود، بررسی زیرساختهای ایمنی بیماران و رفع موانع ارائه خدمات باکیفیت در بخشهای مذکور انجام پذیرفت.
✅ در ابتدای این برنامه، طی نشستی در دفتر مدیریت، گزارشهای تخصصی از وضعیت موجود ارائه شد. سپس دکتر فرزین معتمدی با تأکید بر اهمیت صیانت از سلامت بیماران و کادر درمان، اظهار داشت: «ایمنی بیمار سنگبنای خدمات درمانی است و بازدیدهای میدانی فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط قابل بهبود و تقویت استانداردهای اعتباربخشی در محیط عملیاتی است.»
💢 در جریان این نشست ، مواردی نظیر تجهیزات پزشکی، فرآیندهای مراقبتی، بهداشت محیط و ایمنی فیزیکی بخشهای عفونی و دیالیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت و دستورات لازم جهت بهینهسازی منابع و رفع نواقص