اخبار

برگزاری همزمان جلسه تعامل درمان و مدارک پزشکی و بررسی شاخص‌های کلیدی مدیریت پرستاری در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، جلسه همزمان تعامل درمان و مدارک پزشکی و بررسی شاخص‌های کلیدی مدیریت پرستاری، روز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ با حضور مدیر خدمات پرستاری، مسئول دفتر بهبود کیفیت، مسئول واحد آموزش، مسئول واحد اسناد پزشکی و سرپرستاران بخش‌های درمانی در دفتر مدیریت خدمات پرستاری برگزار شد.

💢 در این نشست، موضوع الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و راهکارهای توسعه و بهبود فرآیندهای مرتبط با ثبت و نگهداری اطلاعات پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حاضران ضمن تأکید بر اهمیت استقرار کامل پرونده الکترونیک، به نقش آن در افزایش دقت، سرعت دسترسی به اطلاعات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی اشاره کردند.

💠 در ادامه جلسه، شاخص‌های کلیدی مدیریت پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارش عملکرد بخش‌های درمانی در حوزه مراقبت‌های پرستاری ارائه شد. همچنین میزان رضایتمندی بیماران از خدمات و مراقبت‌های پرستاری، روند اجرای برنامه‌های بهبود کیفیت و نقاط قوت و فرصت‌های ارتقای خدمات مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری دوره آموزشی «احیای قلبی - ریوی پایه و پیشرفته» در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، در راستای به‌روزرسانی دانش تخصصی و افزایش مهارت عملی پرسنل، دوره جامع آموزش CPR (پایه و پیشرفته) در روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با موفقیت برگزار شد.

❇️ در این دوره آموزشی که با تدریس آقایان دکتر ارسلان عبدی، کورش ابراهیمی و محسن رضایی برگزار گردید، آخرین پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه احیای قلبی-ریوی، مدیریت راه‌هوایی و اقدامات حیاتی در زمان ایست قلبی به‌صورت تئوری و عملی مورد بازبینی و تمرین قرار گرفت.

✅ ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش نرخ موفقیت در عملیات احیا از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده است.
جلسه مدیریتی در خصوص مشکلات  بخش‌های عفونی و دیالیز مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه؛ در راستای پایش استانداردهای ایمنی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، صبح امروز سه‌شنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۵، نشست بررسی مدیریتی از بخش‌های «عفونی» و «دیالیز» این مرکز برگزار شد.

❇️ این برنامه که با حضور دکتر فرزین معتمدی (مدیریت مرکز) و جمعی از مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط همراه بود، با هدف شناسایی چالش‌های موجود، بررسی زیرساخت‌های ایمنی بیماران و رفع موانع ارائه خدمات باکیفیت در بخش‌های مذکور انجام پذیرفت.

✅ در ابتدای این برنامه، طی نشستی در دفتر مدیریت، گزارش‌های تخصصی از وضعیت موجود ارائه شد. سپس دکتر فرزین معتمدی با تأکید بر اهمیت صیانت از سلامت بیماران و کادر درمان، اظهار داشت: «ایمنی بیمار سنگ‌بنای خدمات درمانی است و بازدیدهای میدانی فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط قابل بهبود و تقویت استانداردهای اعتباربخشی در محیط عملیاتی است.»

💢 در جریان این نشست ، مواردی نظیر تجهیزات پزشکی، فرآیندهای مراقبتی، بهداشت محیط و ایمنی فیزیکی بخش‌های عفونی و دیالیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت و دستورات لازم جهت بهینه‌سازی منابع و رفع نواقص
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۴ ۴ بعدی »