اخبار

برگزاری جلسه بررسی راهکارهای راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه ۲ در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، جلسه بررسی راهکارهای راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه ۲ (ICU2) این مرکز، صبح امروز شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور ریاست، مدیریت و جمعی از مسئولان و اعضای مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد.

🔹 در این نشست، دکتر امید بحیرایی رئیس مرکز، با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های درمانی و ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه ۲ را گامی مهم در افزایش ظرفیت ارائه خدمات به بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه دانست و بر ضرورت تسریع در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تأکید کرد.

🔹در ادامه، حاضران ضمن بررسی وضعیت موجود، امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، الزامات فنی و اجرایی و همچنین چالش‌های پیش‌رو، راهکارهای لازم برای آماده‌سازی و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این بخش را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

🔹دکتر بحیرایی در پایان با اشاره به شرایط حساس کنونی و افزایش نیاز به خدمات مراقبت‌های ویژه، بر راه‌اندازی بخش ICU2 در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و آن را اقدامی مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات درمانی،
نشست مدیریتی ویژه بررسی و رفع مشکلات بخش اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره)
📅 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، بهبود فرآیندهای اجرایی و پایش مستمر استانداردهای ایمنی بیمار، صبح روز چهار شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۵، نشست مدیریتی بررسی مشکلات و چالش‌های بخش اتاق عمل این مرکز برگزار شد.

❇️ این نشست با حضور دکتر فرزین معتمدی، مدیر مرکز، و جمعی از مسئولان و کارشناسان مرتبط برگزار گردید و طی آن مهم‌ترین مسائل، نیازها و چالش‌های موجود در بخش اتاق عمل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

✅ در ابتدای جلسه، گزارش‌های تخصصی و کارشناسی پیرامون وضعیت موجود، روند ارائه خدمات، تجهیزات پزشکی، فرآیندهای مراقبتی و شاخص‌های ایمنی بیمار ارائه شد. سپس حاضران به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای اجرایی در راستای رفع موانع و ارتقای سطح خدمات پرداختند.

💢 دکتر فرزین معتمدی در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش اتاق عمل در ارائه خدمات درمانی ایمن و باکیفیت، اظهار داشت: «توجه به ایمنی بیمار، بهبود زیرساخت‌ها، تأمین تجهیزات مورد نیاز و رفع مشکلات موجود از اولویت‌های اصلی مدیریت مرکز است
طنین‌انداز شدن نوای «غدیر» در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه؛
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، امروز چهارشنبه/ ۱۳ خرداد/۱۴۰۵ همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیرخم، مراسم تبیین و بزرگداشت این عید فرخنده به همت شورای فرهنگی مرکز و با حضور کارکنان در نمازخانه این مرکز برگزار شد.

▫️در این مراسم، ضمن تبیین ابعاد معرفتی، فرهنگی و تاریخی واقعه غدیر خم و جایگاه والای ولایت در آموزه‌های اسلامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله مولودی‌خوانی و اجرای برنامه‌های مناسبتی برگزار شد.

▫️همچنین در پایان این مراسم، از شرکت‌کنندگان پذیرایی به عمل آمد و حاضران با تجدید میثاق با آرمان‌های ولایت و امامت، این عید بزرگ اسلامی را گرامی داشتند.
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۴ ۳ ۴ بعدی »