به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، جلسه بررسی راهکارهای راهاندازی بخش مراقبتهای ویژه ۲ (ICU2) این مرکز، صبح امروز شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور ریاست، مدیریت و جمعی از مسئولان و اعضای مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد.
🔹 در این نشست، دکتر امید بحیرایی رئیس مرکز، با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای درمانی و ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوقتخصصی، راهاندازی بخش مراقبتهای ویژه ۲ را گامی مهم در افزایش ظرفیت ارائه خدمات به بیماران نیازمند مراقبتهای ویژه دانست و بر ضرورت تسریع در اجرای برنامههای پیشبینیشده تأکید کرد.
🔹در ادامه، حاضران ضمن بررسی وضعیت موجود، امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، الزامات فنی و اجرایی و همچنین چالشهای پیشرو، راهکارهای لازم برای آمادهسازی و بهرهبرداری هرچه سریعتر از این بخش را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
🔹دکتر بحیرایی در پایان با اشاره به شرایط حساس کنونی و افزایش نیاز به خدمات مراقبتهای ویژه، بر راهاندازی بخش ICU2 در کوتاهترین زمان ممکن تأکید کرد و آن را اقدامی مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات درمانی،
📅 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، بهبود فرآیندهای اجرایی و پایش مستمر استانداردهای ایمنی بیمار، صبح روز چهار شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۵، نشست مدیریتی بررسی مشکلات و چالشهای بخش اتاق عمل این مرکز برگزار شد.
❇️ این نشست با حضور دکتر فرزین معتمدی، مدیر مرکز، و جمعی از مسئولان و کارشناسان مرتبط برگزار گردید و طی آن مهمترین مسائل، نیازها و چالشهای موجود در بخش اتاق عمل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
✅ در ابتدای جلسه، گزارشهای تخصصی و کارشناسی پیرامون وضعیت موجود، روند ارائه خدمات، تجهیزات پزشکی، فرآیندهای مراقبتی و شاخصهای ایمنی بیمار ارائه شد. سپس حاضران به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و راهکارهای اجرایی در راستای رفع موانع و ارتقای سطح خدمات پرداختند.
💢 دکتر فرزین معتمدی در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش اتاق عمل در ارائه خدمات درمانی ایمن و باکیفیت، اظهار داشت: «توجه به ایمنی بیمار، بهبود زیرساختها، تأمین تجهیزات مورد نیاز و رفع مشکلات موجود از اولویتهای اصلی مدیریت مرکز است
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، امروز چهارشنبه/ ۱۳ خرداد/۱۴۰۵ همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیرخم، مراسم تبیین و بزرگداشت این عید فرخنده به همت شورای فرهنگی مرکز و با حضور کارکنان در نمازخانه این مرکز برگزار شد.
▫️در این مراسم، ضمن تبیین ابعاد معرفتی، فرهنگی و تاریخی واقعه غدیر خم و جایگاه والای ولایت در آموزههای اسلامی، برنامههای متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله مولودیخوانی و اجرای برنامههای مناسبتی برگزار شد.
▫️همچنین در پایان این مراسم، از شرکتکنندگان پذیرایی به عمل آمد و حاضران با تجدید میثاق با آرمانهای ولایت و امامت، این عید بزرگ اسلامی را گرامی داشتند.