«مدیریت تضاد و تنش و راهکارهای افزایش رضایتمندی مراجعین»
🔹 کارگاه آموزشی «مدیریت تضاد و تنش و راهکارهای افزایش رضایتمندی مراجعین» با هدف توانمندسازی کارکنان و بهروزرسانی مهارتهای ارتباطی و مدیریتی روز چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۴ در آمفیتئاتر مرکز آموزشیدرمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.
🔹 در این کارگاه، مباحثی همچون شیوههای مؤثر کنترل تنش، مدیریت تعارض در محیط کاری، اصول ارتباط حرفهای با مراجعین و راهکارهای ارتقای رضایتمندی آنان مورد بررسی و آموزش قرار گرفت. برگزاری این دورهها در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تعامل کارکنان با مراجعین برنامهریزی شده است.
کارگاه آموزشی آتشنشانی با هدف توانمندسازی کارکنان و بهروزرسانی مهارتهای ایمنی و امداد، روز سهشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴ در آمفیتئاتر مرکز آموزشیدرمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.
✅ در این کارگاه، شرکتکنندگان با اصول پیشگیری از حریق، نحوه مقابله با آتشسوزی و روشهای امداد در شرایط بحرانی آشنا شدند. برگزاری این دورهها در راستای ارتقای سطح آمادگی کارکنان و افزایش ایمنی محیط کار انجام میگیرد.
در آغاز این بازدید، دکتر معتمدی مدیر مرکز، ضمن خیرمقدم، گزارشی جامع از توانمندیها، بخشها و خدمات تخصصی و فوقتخصصی بیمارستان ارائه کرد. وی با تأکید بر نقش مهم این مرکز در غرب کشور افزود:«مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) علاوه بر بیماران استان کرمانشاه، پذیرای بیماران زیادی از استانهای همجوار نیز هست.» وی همچنین با اشاره به دستاوردهای جراحی مرکز گفت:
«بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه عملکردی بسیار شاخص در انجام انواع اعمال جراحی از جمله پیوند قرنیه، کاشت حلزون، جراحی آب مروارید، جراحی لوزه و سایر جراحیهای تخصصی دارد.»در ادامه، سرکار خانم دکتر رقیه انوری ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اهمیت مرکز، اظهار داشت:«بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه به دلیل ارائه خدمات فوقتخصصی، بهویژه در حوزه چشم، یکی از مراکز مهم و تأثیرگذار درمانی در غرب کشور محسوب میشود.»ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، از بخشهای مختلف مرکز از جمله بخشهای داخلی، کلینیک ویژه، پاویون پزشکان خانم و آقا، کلاسهای آموزشی،