| تعداد | مسئول بخش
| مدیر گروه داخلی
|
تخت فعال
| پزشک
| پرستار
| کمک بهیار
| خدمات | منشی |
| 35 | 9 | 25 | 5 | 3 | 1 |  |
|
| شهین صفری | خانم دکترانوری |
پزشکان بخش
| دکتر جویباری | دکتر انوری | دکترفشخورانی دکتر عطایی
|
بخش داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در طبقه سوم بیمارستان قرار دارد. این مرکز آموزشی می باشد و دارای 34 تخت می باشد . بیمارانی که در این بخش بستری می شوند شامل بیماران داخلی مانند DVI – آسم- - GPDD.M - CHF – RF – پنومونی- دیابتی- GIB – رکتوراژی- لوپوس- بهجت – انواع آنمی و غیره می باشد .
پذیرش بیماران به صورت زیر می باشد:
1- بیمار به اورژانس مراجعه کرده، بعد از Stable شدن به بخش منتقل می شوند.
2- بیمار بعد از Stable شدن از ICU به بخش منتقل می شوند
3- بیمار از بیمارستان ها و بخش های دیگر پس از مشاوره و پذیرش از پزشک داخلی به بخش داخلی منتقل می شود.
4- بیمار پس از مراجعه به مطب پزشکان داخلی با دستور بستری به پذیرش مراجعه کرده و بعد از تشکیل پرونده در بخش بستری می شود.
این بخش دارای چهار پزشک تخصصی داخلی آقایان دکتر جعفر نوابی- دکتر تورج جویباری- دکتر قباد سلیمی و خانم دکتر بیتا انوری می باشند که روزانه جهت ویزیت بیماران تشریف می آورند. این پزشکان علاوه بر ویزیت بیماران بخش هفته ای یک روز در درمانگاه و آندوسکوپی، بیماران آن قسمت را معاینه و ویزیت می کنند.
برنامه آندوسکوپی درمانگاه پزشکان داخلی
شنبه: خانم دکتر انوری
یکشنبه : خانم دکتر عطایی
دوشنبه: آقای دکتر جویباری
چهارشنبه: آقای دکتر نوابی
پنج شنبه : به صورت چرخشی هستند