اخبار

برگزاری جلسه کمیته مدیریت بهره‌برداری خدمات آزمایشگاهی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه

برگزاری جلسه کمیته مدیریت بهره‌برداری خدمات آزمایشگاهی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه، جلسه کمیته مدیریت بهره‌برداری خدمات آزمایشگاهی این مرکز، روز شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور دکتر امید بحیرایی رئیس مرکز، مدیر بیمارستان و اعضای کمیته در دفتر مدیریت برگزار شد.

🔹️در این نشست، دکتر امید بحیرایی با تأکید بر نقش حیاتی خدمات آزمایشگاهی در فرآیند تشخیص، درمان و پایش بیماران، بر ضرورت ارتقای مستمر کیفیت خدمات، کاهش خطاهای آزمایشگاهی و بهره‌گیری بهینه از تجهیزات و منابع موجود تأکید نمود و بر اهمیت نظارت مستمر بر شاخص‌های عملکردی آزمایشگاه، رعایت استانداردهای کیفی و توسعه برنامه‌های بهبود مستمر در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و کادر درمان تأکید کرد.

🔹️در ادامه جلسه، گزارش عملکرد آزمایشگاه ارائه و موضوعاتی از جمله بررسی خطاهای آزمایشگاهی سه‌ماهه چهارم سال ۱۴۰۴، وضعیت سرویس و نگهداری دستگاه‌های بیوشیمی، روند اجرای برنامه‌های کنترل کیفیت و سایر دستورکارهای مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔹️اعضای کمیته پس از تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده، تصمیمات لازم را در راستای ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی، به

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید