«مدیریت تضاد و تنش و راهکارهای افزایش رضایتمندی مراجعین»
🔹 کارگاه آموزشی «مدیریت تضاد و تنش و راهکارهای افزایش رضایتمندی مراجعین» با هدف توانمندسازی کارکنان و بهروزرسانی مهارتهای ارتباطی و مدیریتی روز چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۴ در آمفیتئاتر مرکز آموزشیدرمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.
🔹 در این کارگاه، مباحثی همچون شیوههای مؤثر کنترل تنش، مدیریت تعارض در محیط کاری، اصول ارتباط حرفهای با مراجعین و راهکارهای ارتقای رضایتمندی آنان مورد بررسی و آموزش قرار گرفت. برگزاری این دورهها در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تعامل کارکنان با مراجعین برنامهریزی شده است.