اخبار

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره)

برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره)

یکشنبه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار گردید و در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات این مرکز پرداخته شد.


💠 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) 🔻

🔸️ در هفته گذشته شبهای قدر را پشت سر گذاشتیم ، امیدوارم که همه ما توانسته باشیم بهره کافی را از این شبهای عزیز برده باشیم خداوند خیر دنیا و آخرت را برای ما در نظر بگیرد.

🔸️ روز قدس تجلی شکوه و عظمت ملت ایران و نماد شکست ناپذیری مردم می باشد ، قطعا مردمی که با این عظمت در راهپیمایی شرکت نمایند شکست ناپذیر خواهند بود.

🔸️ امروز جلسه هیات رئیسه را در بیمارستان امام خمینی (ره) تشکیل دادیم که ضمن پی گیری موضوعات مربوط به هیات رئیسه ، مسائل و مشکلات این مرکز را نیز بررسی نماییم.

🔸️فعالیت بیشتر اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از مسائل مهمی است که توجه ویژه ای باید به آن شود و اعمال جراحی مهم مثل عملهای چشم و گوش ، حلق و بینی باید در این مرکز انجام شود و به بخش خصوصی منتقل نشود.

🔸️ خوشبختانه در روزهای گذشته شاهد روند روبه رشد فعالیت اتاق عملهای این بیمارستان بودیم و از تلاشهای بی شائبه مجموعه این بیمارستان در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه قدردانی می نماییم.


۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۸:۵۲
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید