اخبار

آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره)

آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره)

❇️ آیين تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) با حضور دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

❇️ در این مراسم از زحمات دکتر جواد امینی سامان قدردانی و دکتر منوچهر عواطف فاضلی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) معرفی شد.

💢دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره):🔻

🔹از رئیس دانشگاه، معاون درمان و هیأت رئیسه دانشگاه که به بنده اعتماد نموده‌اند که خدمتگذار مردم و دانشگاه باشم سپاسگزارم.

🔹قبول مسئولیت در این زمان و وارد گود شدن کار ساده‌ای نیست، بنده به سهم خودم از دکتر امینی سامان تشکر ویژه دارم که زحمات زیادی را در این مرکز کشیده اند، قبول مسئولیت بدون همدلی، همکاری، ایثار و گذشت امکانپذیر نیست .

🔹در این مرکز بنده افتخار مدیر گروه ENT را داشته ام و اولین گروه رزیدنتی در این گروه با حضور دستیاران بسیار توانمند را آغاز کردیم و بازده کار ما قبولی حداقل دو نفر در بورد تخصصی بود که مجموعه آن از دانشگاه تهران هم بالاتر است .

🔹به لطف همکاری مسئولان دانشگاه و بیمارستان امسال چند نفر به مجموعه ENT اضافه شده و تلاش می کنیم که انشالله مجموعه توانمند تری داشته  باشیم .

🔹بخش‌هایی مانند چشم و ENT درآمد زایی دارند، ولی ما فقط به دنبال درآمد زایی نیستیم و دانشگاه و وزارتخانه هم به این دید به بیمارستانها نگاه نمی‌کنند.

🔹عشق خدمت در بخش درمان و آموزش مافوق هر چیزی است، امیدوارم با کمک هم بتوانیم در این مسیر سربلند باشیم.

💢دکتر امینی سامان رئیس پیشین بیمارستان امام خمینی(ره):🔻🔻

🔹️از همه همکاران مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) که در طی حدود ۴ سال همکاری و همدلی لازم را داشتند، صمیمانه قدردانی می نمایم.

🔹️بیمارستان در این مدت فراز و نشیب های زیادی داشت مثل بحران کرونا که با تلاش و همکاری همه دوستان موانع پشت سر گذاشته شد.

🔹️همکاران بیمارستان امام خمینی(ره)‌ جزء بهترینها در کل دانشگاه می باشند و همواره در شرایط بحرانی تاثیرگذار بودند.

🔹️در شرایط اقتصادی کنونی پیشرفت های خوبی در بیمارستان انجام شد که برخی از آن مربوط به گذشته و برخی هم طی چند سال اخیر است و اگر بسیاری از پروژه ها تامین اعتبار شود کار ساخت به پایان می رسد.

🔹️ از دکتر فاضلی که در این برهه حساس، این مسئولیت را پذیرفتند قدردانی می نمایم و همه ما باید تلاش کنیم تا سیستم پیشرفت نماید.

🔹️بیمارستان در سالهای پیش بدهی داشت اما اکنون با تلاش همه بخش ها و واحدهای بیمارستان بدهی آن کمتر شده است.

🔹️ در پایان از تک تک همکاران ارجمندم تشکر میکنم و این سعادت بزرگی بود که در خدمت این عزیزان باشم، کارکنان بیمارستان را به عنوان خانواده خودم میدانم و انشاءاله هر واحد بیمارستان جهت پایبندی به رسالت بیمارستان حداکثر تلاش خود را انجام دهد.

✔ یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱


۲۱ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۲۴
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید