اخبار

فعالیت 40 عضو هیأت علمی دانشگاه با بیش از 1600 دانشجو در بیمارستان امام خمینی(ره)

فعالیت 40 عضو هیأت علمی دانشگاه با بیش از 1600 دانشجو در بیمارستان امام خمینی(ره)
معاون آموزشی بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: 40 عضو هیئت علمی دانشگاه با 1654 دانشجو در مقاطع مختلف در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه فعالیت می کنند.
 
دکتر مریم اعتمادی اظهار داشت: اعضای هیأت علمی این مرکز را گروه های داخلی، عفونی، بیهوشی، چشم، پوست،ENT، پاتولوژی وروانپزشکی تشکیل می دهد و دانشجویان نیز در مقاطع رزیدنت ،اینترن، استاژر، یرستاری، آزمایشگاه،رادیولوژی ، فوریتهای پزشکی ، اتاق عمل ، هوشبری ، فناوری اطلاعات ، مامایی و تغذیه هستند.

 

وی با بیان اینکه تمام گروههای داخلی، چشم ،گوش و حلق و بینی هر هفته ژورنال کلاب دارند گفت:کلیه اعضای هیات علمی روزانه در سامانه sun med پایش میشوند یعنی حضور آنها در درمانگاه، اتاق عمل، کلاس، ژورنال... روزانه در سامانه ثبت میشود.

 
معاون آموزشی بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه در این مرکز از روشهای نوین آموزشی به صورت جراحی زنده با وبینار ، کنفرانس های وبیناری شهرهای دیگر، ژورنالهای مشترک  با سایر دانشگاه های کشور استفاده می شود گفت: برای کارگاه و ژورنالها برنامه بصورت ماهیانه چیده و بصورت هفتگی اجرا می شود.

 

دکتر اعتمادی با بیان اینکه گروههای آموزشی فعال ما شامل گروه های چشم، ent و داخلی است گفت: گروه داخلی روزانه مورنینگ و راند داخل بخش دارند و گروه چشم نیز هرروز علاوه بر مورنینگ کلاس تیوری برای استاژر و اینترن نیز برگزار می کند.

وی همچنین افزود: گروه ent نیز هفته ای یک روز گراند راند و روزانه راند بخش وکلاس تیوری برای استاژر و اینترن دارند.
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید