اخبار

متن سخنرانی دکتر جویباری در مراسم جشن انقلاب اسلامی

متن سخنرانی دکتر جویباری در مراسم جشن انقلاب اسلامی

در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد دکتر جویباری مدیر عامل مرکز به ایراد سخنرانی پرداختند.
ایشان در ابتدا ضمن خیرمقدم و تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را خواندن تاریخ انقلاب برای نسل کنونی برشمرد و افزود: جوانان ما باید هدف از ایجاد انقلاب توسط ملت را بدانند و از مشقاتی که در این انقلاب توسط نیاکان کشیده شده است، مطلع شوند.

دکتر جویباری با اشاره به این مطلب که تا کنون هیچ توطئه سیاسی و فرهنگی نتوانسته است مردم را از انقلاب دلسرد کند اذعان داشت : ملت ما برای این انقلاب اسلامی بهای فراوانی پرداخته است بنابراین لازم است جشن پیروزی انقلاب را هر ساله مانند اعیاد مذهبی برپا کنیم و در راهپیمایی 22 بهمن که نمودار پاسداشت ارزشها و قطع وابستگی است، شرکت کنیم.

وی سه اصل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را ایدئولوی اسلامی، وحدت کلمه و حکومت مردمی دانست و افزود: حکومت محمد رضا شاه حکومتی کودتایی و بر مبنای سیاست آمریکایی در تمام روابط داخلی و خارجی بود و مردم آن زمان نمی توانستند خواسته های خود را بیان کنند.

مدیر عامل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه فساد و بی اعتنایی به مردم را از دلایل برچیده شدن رژیم طاغوت عنوان کرد و توضیح داد: همه مردم  از پایین ترین مقام تا مدیران ارشد، در تمام زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، جنسی و فرهنگی دچار فساد شده بودند.

دکتر جویباری هدف انقلاب را قرآن و اسلام دانست و افزود: کشور مانند ناموس آدم است و بی تفاوتی به جامعه و سرنوشت مملکت از گناهان کبیره است و به عنوان وظیفه شرعی همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم.

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید