اخبار

برگزاری مراسم ولادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)

برگزاری مراسم ولادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)
🌺 برگزاری مراسم ولادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) با حضور رئیس،مدیر و پرسنل این مرکز 🌺


💠
به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت 
حضرت زینب (س) و روز پرستار, از تلاشهای گروه پرستاری مرکز با اهدا جوایز و لوح، تقدیر به عمل آمد.


❇️ دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره):



🔹🔹روز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم، زحمات شما عزیزان در امیدبخشی و خوشحال کردن بیماران را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در کنار هم کاهش دهنده رنج و درد بیماران باشیم.

🔹شهدای مدافع سلامت نماد ایثار و فداکاری کادر درمان و پرستاری بوده که همواره در جان و قلب مردم ماندگار و زنده خواهند بود.

🔹کار پرستاری خارج از انجام وظایف، کار جهادی و جانفشانی به معنای واقعی کلمه است


🔹این پرستاران هستند که با نهایت صبوری و مهر و عشق در کنار پزشکان در  درمان بیماران بیشترین نقش را ایفا می کنند و زحمات آنها  بسیار قابل تقدیر است.

❇️دکتر کلهر مدیر بیمارستان امام خمینی(ره):

🔹سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) که بنام روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران است.

🔹پرستاران نماد ایثار و فداکاری بوده که در این برهه از زمان زحمات آنان صفحات تاریخ را برای آیندگان سرشار از رشادت و از‌ خود‌گذشتگی کرده‌اند.

🔹🔹 زحمات، تلاش‌های جهادگرانه پرستاران و کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) قابل تقدیر است و تیم مدیریت مرکز همیشه پیگیر مطالبات پرستاران می باشد.


❇️ محسن رضایی مترون بیمارستان امام خمینی(ره):


🔹 ضمن قدردانی از زحمات تیم مدیریتی بیمارستان برای گرامیداشت روز پرستار ؛این روز را به همه پرستاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض میکنم .



🔹پرستاری، هنری است بی‌نظیر و تخصصی است بی‌همتا که در فرهنگ اسلامی و ایرانی جایگاه بسیار رفیعی دارد. پرستاری فقط نگهبانی از مرز و حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح امید وزندگی در کالبد بیماران است پرستار حامی بیمار و رابط بین او و تیم درمان است به‌طوری‌که می‌توان گفت که مهم‌ترین حلقه نظام سلامت است.
۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید