اخبار

اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران دچار مسمومیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران دچار مسمومیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

✅ این سمینار سه روزه، با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی  با همکاری مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)، آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه و مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، در آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید. در این سمینار اساتید برجسته کشوری از جمله دکتر مهدی بلالی مود فلوشیپ سم شناسی( پدر سم شناسی ایران)، دکتر بهزاد بوشهری متخصص پزشکی قانونی عضو هیات علمی علوم پزشکی ارومیه،دکتر علیرضا قاسمی طوسی،فلوشیپ سم شناسی بالینی و مسمومیت‌ها عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند. 

💢 دکتر مهدی بلالی مود فلوشیپ سم شناسی( پدر علم سم شناسی ایران):

🔹برای بنده افتخار است که در خدمت مردم مهمان نواز، باصفا و صمیمی استان کرمانشاه هستم.
 .

🔹 برگزاری این گونه سمینارها باعث ارتقاء سطح علمی و درمانی در حیطه های تخصصی می شود و جا دارد از همه عوامل برگزاری سمینار مسمومیت تشکر کنم و امیدوارم این سمینار باعث ارتقاء سطح سلامت جامعه شود.

💢حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه:

🔹جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم می کنیم و ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین یاد شهدای غزه را گرامی می داریم.

🔹 از همه حضار و اساتید برجسته کشوری، به ویژه دکتر مهدی بلالی پدر سم شناسی ایران که در این سمینار بین المللی حضور پیدا کردند، تشکر می کنم.

🔹به طور قطع برگزاری این سمینارها در راستای تبادل تجربیات و دانش اساتید اثر گذار خو اهد بود.

💢 دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

🔹 مسمومیت ها شامل دو دسته خود خواسته و ناخواسته می باشند. اقدامات پیشگیرانه در این زمینه بسیار مهم است و باید عوامل روانی و درمانی در این زمینه در نظر گرفته شود.

🔹 آسیب های ناشی از مسمومیت ضررهای جبران ناپذیری  به نظام سلامت و جامعه وارد میکند که باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق و با رویکردی علمی مدیریت گردد.

💢 دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره):

🔹بر خود می بالیم که اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران  مسمومیت را در استان کرمانشاه برگزار می‌کنیم و مفتخریم که در این سمینار میزبان اساتید برجسته کشوری هستیم.

🔹بیماران مسمومیت، بیماران چند وجهی هستند که  اقدامات پیشگیرانه و درمانی در این زمینه باید تواماً در نظر گرفته شود.

🔹 لحظه ها و دقیقه ها در درمان مسمومیت بسیار مهم هستند و بی شک حضور اساتید برجسته کشوری در حوزه مسمومیت در این سمینار برای ما راه گشاه خواهد بود و ما باید از دانش این چهره های علمی استفاده کنیم.

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۴۴
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید