اخبار

گرامیداشت روز کارمند در بیمارستان امام خمینی(ره)

گرامیداشت روز کارمند در بیمارستان امام خمینی(ره)
 در این مراسم، از پرسنل مرکز با اهداء لوح،  تقدیر شد.

⚫️ گفتنی است به دلیل ایام عزاداری ماه صفر و نزدیکی به اربعین حسینی،   مداحی و نوحه سرایی حاج یزدان ناصری از مداحان اهل بیت از جمله برنامه این مراسم بود.

💢دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره)  در مراسم روز کارمند گفت :🔻🔻

🔹فرارسیدن هفته دولت و‌ چهارم شهریورماه روز کارمند را به همکاران گرامی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) تبریک عرض می نمایم.

🔹همکاران صادق و بی ادعایی که ساعات متمادی در شرایط سخت حال حاضر ، به ادای وظیفه پرداخته ، هر کدام به فراخور حوزه کاری خود،  این مرکز را گام به گام به پیش می برند.

🔹با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی،باید در نظر داشت که خون پاک امام حسین (ع) و یاران ایشان در دشت کربلا، ما را به سوی قرآن و اسلام واقعی سوق داد و این راه در گذر زمان هرگز کهنه و یا فراموش نشده است و این باطن حقیقی راه آزادگی است که خداوند جوششی عظیم در درون آن قرار داده است.ما عزادار حسینی هستیم که الگوی مردانگی، ایمان به خدا و شرافت و عزت طلبی بود و باید این خصوصیات را در زندگی اجتماعی خودمان نیز جاری کنیم تا رهروی واقعی آن امام عزیز باشیم و بتوانیم پیروی حقیقی مکتب حسین (ع) باشیم


🔹در پایان صمیمانه به خاطر همکاری ها و زحمات شما در این مرکز قدردانی می نمایم و برای شما و خانواده محترم تان سلامتی و خوشدلی آرزو می نمایم. 
۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید