اخبار

برپایی جشن بزرگ انقلاب در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه

برپایی جشن بزرگ انقلاب در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه

به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن باشکوهی با حضور تنی چند از مسئولین استانی از جمله آقای دکتر رزم نماینده محترم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، معاونت ها  و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم دکتر جویباری مدیر عامل مرکز ضمن خوش آمدگویی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملت های مسلمان پرداخت .وی در بخشی از سخنان خود  با تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باره دهه فجر گفتند:
دهه فجر یادبود حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیزمان می باشد. مردم این ایام را جشن می گیرند ، ضمن اینکه می بایستی با حقیقت دهه فجر نیز آشنا شوند.
سپس ابتدا دلایل برچیده شدن رژیم پهلوی را برشمردند از این دلایل می توان پایه استبدادی رژیم، ‌وابستگی به استکبار جهانی من جمله غرب و آمریکا، فساد در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، بی اعتنایی به مردم، عدم کفایت دانشگاه ها در تولید علم و بی کفایتی در همه امور .... اینکه این رژیم تحمیلی و کودتایی بود و پایگاه مردمی نداشت. روزها گذشت تا اینکه انقلابی با سخنرانی مردی الهی، آگاه از جنس مردم محروم،‌ با شجاعتی بی نظیر در روز 13 خرداد سال 42 در مدرسه فیضه قم به رهبری آیت ا... خمینی (ره) شکل گرفت و با قیام خونین مردمی 15 خرداد 42 دنبال شد و با سیری 15 ساله بر اساس سه اصل ولایت فقیه، وحدت کلمه و ایجاد حکومت اسلامی با شعار استقلال، آزادی،‌جمهوری اسلامی در روز 22 بهمن سال 1357 به ثمر نشست.
در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری که «زنده نگه دشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب می گردد»  از شهیده فوزیه  شیردل شهید شاخص بسیج سال 93 و زندگینامه و شرح شهادت وی در بهداری پاوه (به نقل از سخنان شهید چمران) به عنوان بهیار و به مناسبت نزدیکی روز پرستار (4 اسفند ماه سالجاری) سخنانی ایراد نمودند.
در این مراسم آقای دکتر رزم طی سخنانی به پیشرفت کشور از جنبه های مختلف  پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و  طرح تحول نظام سلامت را از برکات انقلاب اسلامی دانستند و از تلاش مسئولین و کارکنان در این خصوص قدردانی نمودند.
همچنین دکتر علی بخشی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن ایراد سخنرانی از مدیر عامل و مسئولین مرکز بدلیل  فعالیت های آموزشی و فرهنگی قدردانی نمودند.
در پایان مراسم به 62 نفر از برندگان مسابقه قرآنی و  همچنین به نفرات برتر مسابقات آشپزی ، مقاله نویسی ، طراحی ، کاریکاتور  و مسابقات ورزشی لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.لازم به ذکر است این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و با همت واحد فرهنگی و روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار گردید.

 

جشن 8
جشن 6
جشن 4
جشن 5
جشن 7

 

۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید