اخبار

آغاز طرح ملی برنامه تحول در نظام سلامت

آغاز طرح ملی برنامه تحول در نظام سلامت
آغاز طرح ملی برنامه تحول در نظام سلامت که از15/2/93 در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز شد با استقبال گسترده بیماران مراجعه کننده مواجه گردید.

در طرح ملی برنامه تحول در نظام سلامت که از 15/2/93 در کلیه مراکز آموزشی درمانی دولتی آغاز گردید فرانشیز دریافتی از بیماران 10 درصد جهت بیماران شهری و 5 درصد جهت بیماران روستایی می باشد.

آغاز این طرح در مرکز آموزشي درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه با استقبال گسترده بیماران مراجعه کننده مواجه گردید. همچنین از سوی مسئولین بیمارستان و به منظور کوشش در جهت ارائه خدمات بیشتر به آنها لباس بیمار به عنوان هدیه و بصورت رایگان در اختیار بیماران مراجعه کننده قرار گرفت.

با اجرای طرح ملی تحول در نظام سلامت هزینه خرید لنز که پیش از این با پرداخت مبلغ 580 هزارتومان توسط بیماران در اختیار آنها قرار می گرفت حال تنها با پرداخت 10 درصد آن به بیماران داده می شود، همچنین به عنوان نکته قابل توجه دیگر هزینه لنز آلکان با انژکتور که به عنوان بهترین لنز وارداتی شناخته می شود و پیش از این با پرداخت 230 هزار تا 280 هزار به بیماران داده می شد هم اکنون تنها با پرداخت 23 هزار تا 28 هزار در اختیار بیماران قرار می گیرد.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید